Läser i SvD om en ny marknadsföringsmetod jag inte hört tidigare: starta ett politiskt parti som marknadsföringsploj för att sälja sin bok. Åtminstone antar jag att det nya Schweiziska enfrågepartiet Anti-PowerPoint-Party har exakt detta syfte.

Vad gäller sakfrågan, att föredrag blir bättre med ett blädderblock och diskussion än en lång powerpoint-presentation full med text så har han en poäng :-).

Kristina Svensson
Skapa ett politiskt parti för att sälja sin bok
Märkt på:    

Kristina Svensson

Vetenskapskommunikatör, föreläsare och författare som är aktuell med böckerna Smultronställen mellan Göteborg och Stockholm och Rivieran inom räckhåll med Maria Unde Westerberg. Blir på bra humör av gott kaffe, kameran och färgglada nagellack. Gillar du något, dela det vidare eller skriv en rad. Glöm inte att prenumerera på info om nya böcker.

En reaktion på “Skapa ett politiskt parti för att sälja sin bok

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.